2012. október 8., hétfő

Még szeptember elején tartottuk meg az idei foltvarró napunkat. 40-pár vendég jött el a közös varrásra. A választék: volt kétféle párnahuzat, asztali futó, bőröndtáska, kis neszeszerek és egy hajtogatott virágos táska. Ez utóbbit én tanítottam. Az interneten találtam ezt a technikát, készítettem ezzel a mintával több táskát is. Amit most varrtunk, annak a formája teljesen egyszerű. Inkább a kézi varráshoz kellett a kitartás. Nagyon jó volt látni, hogy sokan leültek ide, és volt aki be is fejezte a táskát, míg néhányan csak egy-egy virágot varrtak, hogy "képben legyenek".
Készülnek a virágok...

Ezt a virágot "nagyban" is megvarrtam, egy 3 részes táska elejét díszíti.





Egy játszótakaró készült el nemrég egy pici kislánynak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése