2013. szeptember 23., hétfő

Elmúlt a nyár és én alig varrtam valamit! Semmi kedvem nem volt benn kuksolni a varrógép mellett, inkább olvasgattam, kis unokahúgommal babáztam, befőztem, készültem a sulira és minden más...!
Egy-két apróság:




Szeptember 1. szombatján volt hagyományosan a foltvarró csoportunk varrós napja és akkor nyitottuk meg a kiállításunkat is. A saját kiállított dolgaim:

Kosár a lányomnak és egy foltonfolt táska
Anyagcsíkokat téptem, hogy a fűszálak, gabona képét sejtessék...

Táskáim a kiállításon

Tilda babám

Hátizsák a kedvenc színekben

Kedvenc pöttyösöm

Falikép pasziánsz technikával

Egy kislányos nagy falikép vagy kis babatakaró

Hátizsák zöldben

apróságok

ki minek használná...telefontok? zsebkendőtartó? borítéktáska?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése